Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Läskigt!

Av Marie - 24 oktober 2009 20:27

Du som läser detta, oavsett om vi pratar ofta eller inte, skriv en kommentar om det första du kommer att tänka på med dig och mig. När du gjort det kopiera meddelandet till din egen logg. Du kommer att bli förvånad över vad folk minns om dig... AJAJ *hukar mig*Tyst

 
 
Ingen bild

bm

25 oktober 2009 16:54

Det blir många glada minnen man tänker på. Kommer du ihåg när vi gjorde"inbrott " i din saab. Du hade lyckats låsa den med nyckeln i. Tog ju en bra stund innan vi kom in i den. Men roligt hade vi!

 
Ingen bild

XXX

25 oktober 2009 19:50

en uppfödare som tror hon kan allt !
Kritiserar andras hundar till höger och vänster, men din egen avel försvarar du

När var du senast ute och tävlade ? Hur långt har du kommit med dina hundar ?

 
Ingen bild

Marie

26 oktober 2009 07:28

hmmm verkar som om jag trampat xxx på tårna någon gång *moahhahha* ja, jag kan faktiskt mycket,. men långtifrån allt..SOM TUR ÄR! Tänk vad tråkigt livet vore om man kunde allt:)
Det där med tävling är ju så patetiskt...
Om jag tävlar eller ej har inte med mitt öga för goda avelsdjur att göra.

Men det verkar så ingrott i många i hundvärlden att tävlar man inget själv så kan man heller inte någonting...

Själv har jag sett en uppsjö av Elitförare som inte kan ett jota om avel,eller mentalitet.

Och du xxx har jag kritiserat DIN hund kanske?
Har vi öht setts?

För annars kritiserar jag faktiskt oftast mina egna hundar...

 
Ingen bild

Kerstin

26 oktober 2009 08:26

Det första jag kom att tänka på var när du sa till mej: "lyft på hakan och sträck på dej, människa"! Det var antingen på hösten 2002 eller i början på 2003; när jag inte nådde fram till Exi. Jag visste ju allt detdär innan men med en ny valp så tänker man inte så värst långt, eller jag gjorde inte iaf... Men _det_ har fastnat, jag glömmer det aldrig!!

 
Sara, Loke & Nike

Sara, Loke & Nike

26 oktober 2009 14:52

Jag minns när jag nervöst satt och undrade om jag skulle våga ringa dig för snart 4 månader sedan och hur bra det gick! Jag är glad att jag vågade... ;)
Kram Sara

http://www.arbetshund.se

 
Noelle

Noelle

26 oktober 2009 21:58

Gästvänlig! Sällan kännt mig så välkommen hemma hos någon totalt främmande människa!

http://my.opera.com/jobbadog/blog

 
Ingen bild

Profiler

26 oktober 2009 23:37

Signaturen XXX är solklart en ärthjärna, KAN även vara en bitterfitta. Född på den tiden barn fick mat var 4:e timma och inget annat, när alla fördelar på dagis delades ut i bokstavsordning (heter förmodligen Åberg eller Östberg), och man bara hade roligt i skolan på fredagar. Men misströsta inte, det finns hopp för alla om total recovery:-) Skaffa dig bara en livscoach så ska du se att det känns bättre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards