Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg under april 2012

Av Marie - 28 april 2012 00:28

Lite nytt då, för er som följer mig på fejjan så vet ni att jag är nyopererad.. har haft lite strul med livmodern så den opererades bort i tisdags. Jag har inte varit så orolig för operationen, är ju en tuff tjej som inte kroknar för mycket..så tänkte att, ja, ja jag blir hemma ett par dar sen jobbar vi på igen...

Men OJ ....Blev heeelt utslagen, och fick tom stanna en extra natt på sjukhuset mot vad som var förväntat..

Är såååå trött! Och när man rör sig känns det som om någon kört med en stavmixer inombords... vad tusan tog den kaxiga Marie vägen... just nu är det jättesynd om mig ;-) Sjukskriven i FYRA veckor... men det har jag bara inte tid med så jag måste bli frisk fortare!

Som tur är får jag hjälp av barnen samt vänner och bekanta med att rasta hundar och fixa annat...


Kom hem från sjukhuset idag och känt mig lite stressad för Irma som skulle valpa imorgon eller på lördag...men hon satte igång att valpa direkt jag kom hem i stort sett...och SEX bebisar denna gången också 3 + 3 små lakritstroll

Två tikar tingade så hoppas vi hittar bra hem till resten...

Och som sist så är hon en fantastisk mamma, fixar allt själv i stort sett ... superavelstik! Så glad att jag köpte tillbaka henne...Hoppas Inez är lika duktig när det är hennes tur...

 

Slumrat till och från hela dagen, men nu dags att sova för natten...

Ha en riktigt bra Valborgshelg alla!!





Av Marie - 18 april 2012 10:28

   

Vixax Inspirerande Irma ska få sin andra och sista kull inom 2 veckor

Irma är parade med en svart petit Medley Versace -Anton som bor hos Yasmin på kennel Chippichawas

http://www.chippichawas.se/21626015


Bägge ögonlysta & Patella UA


Förra kullen blev väldigt bra och en av Irmas döttrar blev Mentalbeskriven förra helgen med riktigt bra resultat för att vara en liten Griffon, stor leklust, griper riktigt bra, inte så jättemodig men kommer över rädslan snabbt, löser upp saker och har inget kvarstående, saknar helt skärpa och försvar samt en 1:a på skotten..strålande sällskapshund! Dessutom är hon fin att se på!


Två tikvalpar tingade så vi får hoppas på att det blir några tikar, Irmas fodervärd är guld värd och har superbra koll på sin hund, hon gissar fyra valpar denna gången, och jag tror hon har rätt, ska bli spännande att se om det blir någon mer petit, blev ´ju bara en i förra kullen...


I övrigt jobbar jag på.... det händer inte så mycket "speciellt" i livet, är ute en hel del på helgerna... har inte så jättemycket umgänge privat med arbetskamrater så för att få vuxenkontakt måste man ge sig ut ;-)


Nätdejtar lite, men inget seriöst, trivs bra som singel...

Rasmus har fått lägenhet! Jippiee, flyttar den 3/5 så det innebär lite mer rum för mig och Maja och jag kan kanske ÄNTLIGEN bjuda hem lite vänner ;-)


Saknar hunderiet JÄTTEMYCKET , får som tur är fortfarande lite förfrågningar av hundägare som behöver hjälp...fast det börjar bli liiite tjatigt att prata relation .... ALLA "problem" som folk kommer med bygger ju på att relationen i vardagen är lite "sunkig"


Nästa vecka ska jag opereras.. mindre kul... min livmoder strular så den ska tas bort, det blir några veckors sjukskrivning...nåja, barnkammaren försvinner men lekstugan finns ju kvar *flinar* Och barnafödandet överlåter jag till yngre förmågor;-) (även om jag själv GIVETVIS aldrig blir mer än 35...)


Thats all for now folks

 






Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Skapa flashcards