Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

GriffonValpar väntas

Av Marie - 18 april 2012 10:28

   

Vixax Inspirerande Irma ska få sin andra och sista kull inom 2 veckor

Irma är parade med en svart petit Medley Versace -Anton som bor hos Yasmin på kennel Chippichawas

http://www.chippichawas.se/21626015


Bägge ögonlysta & Patella UA


Förra kullen blev väldigt bra och en av Irmas döttrar blev Mentalbeskriven förra helgen med riktigt bra resultat för att vara en liten Griffon, stor leklust, griper riktigt bra, inte så jättemodig men kommer över rädslan snabbt, löser upp saker och har inget kvarstående, saknar helt skärpa och försvar samt en 1:a på skotten..strålande sällskapshund! Dessutom är hon fin att se på!


Två tikvalpar tingade så vi får hoppas på att det blir några tikar, Irmas fodervärd är guld värd och har superbra koll på sin hund, hon gissar fyra valpar denna gången, och jag tror hon har rätt, ska bli spännande att se om det blir någon mer petit, blev ´ju bara en i förra kullen...


I övrigt jobbar jag på.... det händer inte så mycket "speciellt" i livet, är ute en hel del på helgerna... har inte så jättemycket umgänge privat med arbetskamrater så för att få vuxenkontakt måste man ge sig ut ;-)


Nätdejtar lite, men inget seriöst, trivs bra som singel...

Rasmus har fått lägenhet! Jippiee, flyttar den 3/5 så det innebär lite mer rum för mig och Maja och jag kan kanske ÄNTLIGEN bjuda hem lite vänner ;-)


Saknar hunderiet JÄTTEMYCKET , får som tur är fortfarande lite förfrågningar av hundägare som behöver hjälp...fast det börjar bli liiite tjatigt att prata relation .... ALLA "problem" som folk kommer med bygger ju på att relationen i vardagen är lite "sunkig"


Nästa vecka ska jag opereras.. mindre kul... min livmoder strular så den ska tas bort, det blir några veckors sjukskrivning...nåja, barnkammaren försvinner men lekstugan finns ju kvar *flinar* Och barnafödandet överlåter jag till yngre förmågor;-) (även om jag själv GIVETVIS aldrig blir mer än 35...)


Thats all for now folks

 






 
 
Ingen bild

Stina och tibbarna

18 april 2012 18:48

Oj vad det händer saker i ditt liv !! Nåväl mitt lunkar inte precis på ivanlig takt det heller.... ;)

Hoppas op går bra !!...och att du piggar på dig fort så du kan ut och "leka" igen *loll*

Fin du är på bilden :)....ha det så gott nu !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards