Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Marie - 23 oktober 2009 10:12

Det är skönt med en helg framför sig, imorgon fyller Rasmus år  hipp hipp Hurra!!


Igår kväll efter jobbet gick jag en promenad med hundarna, Izzie har så mycket spring i benen så det är helt otroligt, hon far som en ping-pong-boll mellan träden. Ibland lite för långt ifrån mig för att det ska vara optimalt..och givetvis var hon på väg ifrån mig i full fart-c:a 30 meter framför och upp dyker ett rådjur...

Izzie lägger i en växel till och jag rusar efter med älgakliv...och avger ett avgrundsvrål som kunde väcka döda NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!


Och Halleluhja! Izzie saktar in, vänder och kommer tillbaka! Jippieee, fram med bollen och en lekstund med mycket beröm....


Och så lite annat...

Ska man verkligen skaffa hund?

  


Eller ska man skaffa Barn???


  


Ja det är frågan.....


Här är ytterligare Kort på Izzies pappa och jag tackar Maria för bilderna!


    



Till våren blir det ytterligare en import....

Apropå ungar..de är väl härliga...


  



Men det HÄR är MIN gottepåse.....


MUMS!


  

Av Marie - 23 oktober 2009 06:59

labia´l, språkljud som bildas med hjälp av en eller båda läpparna. Ljud som bildas med underläppen mot övre tandraden kallas labiodentala, t.ex och [v]. Ljud som bildas med båda läpparna kallas bilabiala, t.ex [p] och .


Det kommer en ny omröstning under dagen....

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards