Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2009

Inte mycket idag inte

Av Marie - 14 oktober 2009 22:15

Idag glömde jag mina promenadskor hemma:( Och att powerwalka med högklackade stövlar är ingen höjdare.

Så idag gick jag bara en kort runda på lunchen och sedan kördfe jag anskälningar på mig själv.

Jag fokuserar på en fast postion och på ett bra avstånd. Det är inte helt lätt, jag vill att Izzie på kommandot "backa" ska hitta sin position, lägga sig ner och skälla an.


Det är tre saker på en gång och det är sååååå svårt för en tossig mallinöthjärna *ha ha ha*


Men det är bara att vänta ut och tajma när allt blir rätt och då får hon bollen, det går bättre och bättre:)

Hon fattar snabt om jag tajmar det rätt....så när vi kom hem så blev det en långpromenad i blåsten...och sedan inget mer....Jag är lite trött , det tar på krafterna att gå upp vid 4 tiden .


**************************************************
******************************************

Och så till något annat, "Fråga Olle-dokumentären" som går efter Greys Anatomi har varit ganska fascinerande...för att tag sedan var det ett "onanimaraton" i Danmark... ja jösses...ikväll handlade det om folk som vill göra det på offentliga platser och gärna VILL ha publik....hmm....det finns en väldans massa märkliga saker i vår herres hage....



 
 
Ingen bild

stina

15 oktober 2009 10:05

Huja...kl 4 är ingen höjdare :(

Jaa, sannerligen...*fniss* (till det sistnämda) Man känner sig lite blåst på nymoderniteterna (har nog funnits i alla tider) men vad gör man inte för TV = större PUBLIK !! =)))))
Men JAG gillar ju bara att titta på Tv:n ?! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards