Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg under februari 2010

Av Marie - 1 februari 2010 20:37

Ja, ja, idag har jag lyckats fippla med redigeringsknappar 2 ggr så allt försvann..

Kanske lika bra det  Det strular lite med att man blir utloggad ibland...


Till helgen ska jag försöka skapa lite nya gellerier med alla gamla kort från Mondioring Tävlingar och Belgiska mästerskapen...har även en del från KNPV´´ mästerskapen sedan några år tillbaka...


Elan krånglar fortfarande och jag har försökt få tag på min fackrepresentant..

Idag ringde chefen för Malmökontoret och ville att jag skulle vara i Malmö igen den 1/3

-Men det finns inga jobb där?

-Det fixar vi???

Jahaaaa, varför kunde ni inte ixa det innan jag flyttade då????


De har gett sig den på att de ska få mig att säga upp mig själv...

ALDRIG!


Djävla idioter!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards