Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Marie - 10 februari 2010 15:20

Det har ringt som tusan på jobbet så här långt på veckan...sedan har vi flera sjuka, i måndags hade vi nästan 250 samtal in, idag är vi uppe på 150...men då är vi bara 3-4 st som svarar...


Hunderiet då..jo Ester gör stora framsteg hos Anna, och har jag tur så behåller Anna henne  


Anna  den pärlan   ordnade ett MH på 10 minuter... och förhoppningsvis ska alla "mina" flickor beskrivas samtidigt, har inte fått svar ang Izzie ännu men Nike & Ester är iallafall klara.


Har pratat med ansvarig på SKK och nu skickas mitt svar för bemötande till anmälaren, och så frågade dom om jag skickat kontrakt nu?

Och det sa jag att jag inte hade gjort, kan inte tänka mig att det blir påskrivet..

Men då skulle jag skicka det till henne på SKK så skulle hon skicka det till anmälaren, jag sa också att jag erbjudit anmälaren att köpa loss hunden eftersom det är så mycket bråk men att jag inte fått svar på det...det skulle SKK framföra också.


Så de är väldigt hjälpsamma.  



Dags att gymma i kväll...  





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards