Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Marie - 22 december 2009 18:48

    



Jackpot som är jättesocial fick en etta på hanteringen.. typiskt jäkla unghundstrams, Kaxig till tusen..."Du rör inte mig!" (Bristande uppfostran husse!! *he he he*)


Och den "dopade" Jäger skötte hanteringen super..märkligt det där vad det skiljer på test och verklighet...så återigen..man kan INTE stirra sig blind på siffror i ett protokoll utan man måste SE det live...


Dan före dan före dopparedan och Snön vräker ner IGEN....


En Julhälsning Från Linda (Tack) jag kan inte publicera bilder i wordokument så jag tar mig den konstnärliga friheten att "jula till" de bilder jag får och göra om dom till    jpg  







  

Av Marie - 22 december 2009 11:31

Härligt att vara ledig, sena kvällar framför TV´n och umgås med ungdomarna och sena lata mornar...Izzie klättrar på väggerna , har inte gjort något vettigt med henne på tre veckor, mer än rastat  Och nu med en halvmeter snö blir det inte så mycket heller....

Borde väl ge mig ut till någon parkeringsplats och lägga ett spår iallafall...


Vi får se....Min bil kommer att kosta dryga 10 000 att reparera    


FY fan vad det kostar att ha dessa hundar!



Några Julhälsningar till  


 


     


  



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards