Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Marie - 4 februari 2011 20:28

I raketfart springer livet förbi...vad var det nu John Lenneon sa..Livet är det som pågår medan du är upptagen med annat...  


det är ju inte klokt att jag bott här ett år nu! Nåväl, Berocca , C vitaminer Echinagard, Treo, Chi-san och omega 3 var en bra kombination, igår trodde jag att jag skulle bli liggande i helgen, men inte då, är mycket bättre idag!


Imorgon blir det tjejmiddag hos Marita och på Söndag ska vi köra hem Freddie:)

Han har nog gått ner lite i vikt, inte velat äta sådär jättemycket också busandet med tjejjerna...han är lite kul han halvblundar när jag ska fota så han ser så trött ut..

men sista bilden så ser han nästan förbannad ut *ha ha *

    



Lilla gulleplutten:))  


Trevlig helg alla!!  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards