Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Marie - 2 september 2010 16:09

Var på möte in Majas skola idag, det var en jättepositiv upplevelse.

Det är BARA matten hon behöver läsa upp, så hon går redan nu som på nationellt program, de är bara 10 i klassen och hon kommer frå hur mycket hjälp som helst.

Även en egen låne- laptop!


Så skolan känns toppen!

På jobbfronten intet nytt, vis av skadan skriver jag inget om arbetsgivar ehär längre...men visst finns det en story bakom detta också...


En tredjedel av jobben finns ju här så det borde gå kvickt att fixa ett jobb, men nu börjar man bli lite till åren och tror att det avskräcker en del....


(inom Helpdesk är alla så unga)


Igår passade jag på att spåra med Aagje när vi var ute, lite avbräck från allt uppletande, idag är hon en fena på att leta boll iallafall.


Jag bara binder upp hundarna, går ut ett godisspår /matspår över gräsmattor, planteringar, asfaltsvägar och grusvägar. Och så struntar jagi liggetid utan tar det med en gång, och just nu spårar hon så intensivt så hon har fradga i hela fejjan:)


Jag har bestämt mig för att Para Agnes på nästa löp , och letar nu hane...

Så får det bli Maggan till våren, om lillasyster kan stå ut med att bli av med sin älskling ett tag:)




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards