Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Marie - 14 mars 2010 23:02

Annons på "nya Blocket" Eniro köp & Sälj


SÖKES 

Hane rottweiler avel

**************************************************
***************

Vi ska para vår fina rottweilertik nu snart. Hon är 4 år och har ett fantastiskt temperament och är mycket rastypisk.

Letar efter en stabil, lugn och snygg rottweilerhane med lugnt och bra temperament till henne. Gärna med goda valpresultat sen innan.

Tiken har ingen stamtavla.
**************************************************
*********************


avel hane utlånas

Han är Frisk och trevlig med kanon psyke,
kommer överens med alla både djur som människor
erbjudes nu till avel med passande friska tikar
han har i sig följande raser
50% dobermann, 25% dalmatiner,
12,5% vit schäfer och 12,5% rottweiler
så någon av dessa raser eller blandning
är lämpligast som partner.
Han fyller 4 år i sommar
han är 65cm i manken väger mellan 32-37kg
priset är 4000kr
han e reggad i B@R hundregistret i blandis


**************************************************
************************

 

Liten hane sökes för parning till små tikar

Jag planerar att para mina små damer och vill så gärna hitta en hanhund gärna blandning Chihuahua/Kinesisk nakenhund men det kan nog finnas andra vackra gossar som kan komma i fråga.Jag vill gärna att du och din hund besöker oss flera gånger så hundarna blir trygga med varandra...vad tror du.Du är jätte välkommen höra av dig på ena eller andra sättet, och kika in på min/våran hemsida så ser du hur vi bor och vad vi har för damer.
Snälla ring inte utan sänd sms är ni rara.

http://www.123minsida.se/mina-hundar-5

http://www.wix.com/minahundar5/Tindra

http://www.mina-hundar-fem.dinstudio.se


**************************************************
***************************************


Vad ska man säga???


Jag blir bara sååååååååååååååååå TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!


Skulle vilja hålla hundägarutbildningar för ALLA i Sverige!

Av Marie - 14 mars 2010 15:15

Jag hade lite gammalt bröd och kunde inte mptstå att mata lite fåglar på vägen runt Sjöarna....gjorde att litet album av de bilder jag tyckte var hyfsade, även om de är långt ifrån proffsiga...


 

Fåglarna är ju "semi-tama" och äter iallafall ur händerna på en



Ett fint svanpar där "Herr" svan hela tiden lät "Fru" Svan få godbitarna



  

Vackra fåglar....


  

  


Detta har jag ingen aning om vad det är....men söt var den  

Nu ska jag se om jag får tag på någon so kan hämta mig på pendeltågstationen...

Liiiite långt att gå till ridhuset annars...



Av Marie - 14 mars 2010 11:14

Usch, jag är verkligen en nattuggla....både jag och Rasmus kom i säng vi 04-tiden i morse  Och så sover man till typ 10-11...inte bra...


MEn jag har ALLTID varit en nattmänniska...när jag jobbar så blir det givetvis inte så, men så fort jag är ledig så är det hopplöst att komma isäng...min pappa är likadan...


Så nu är det dags att kliva upp, koka lite kaffe och gå en härlig promenad i det underbara vädret! Eventuellt blir det hundträning i kväll, eller åtminstone "låta munnen glappa"-träning:) SKa försöka ta mig ut till Sara, Peter & Anna-Karin och "snacka lite skit" Igår kände jag mig jätteensam  en stund... men det gick över  Förhoppningsvis får vi lite besök i "stora staden"" till våren, och jag ska ta mig till kompisar också:)


Skulle så gärna velat vara med på lägret i MÅlilla....det är nästan så man skulle hyrt ett rum bara för att vara med  och titta 


Ja ja, ha en underbar dag därute alla vänner...även du som surar som en liten tjurig barnunge     


  



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards