Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Marie - 15 december 2010 20:00

   Dagarna, timmarna ja tiden springer förbi......mitt jobb är roligt och stimulerande och det tar mycket energi.

Väl hemma så är det ut med "kvalstren" och nu har jag varit på tre vattengympa pass! Det är sååå kul!

Däermellan lyssnar jag intensivt på ljudböcker  och kollar lite på TV

Man är lite i en bubbla:) Hinner inte ens fejsbooka:))


Just nu är det Viveca Sten och Sandhamns böckerna...riktigt bra!


Ett kg till på vågen men jag måste skärpa mig med ätandet! Imorgon blir det Xtravaganza...så får vi ha lite peptalk:)


Familjelivet rullar på...Maja och jag är INTE så kontanta och hon är mest med sin pojkvän...skolkar, struntar i det mesta...och det kvittar vad man säger...en ny våg av "trots" har vällt in....sonen jobbar på, och hiskeligt mycket, han är bara ledig fyra dagar i mån,... men bor i WoW så fort han är hemma....


Jag söker med ljus och lykta efter någon som är BRA på att trimma Griffoner...Jag lämnade ju in Irma för trimning, men när jag hämtade henne sa de att hon inte var redo att trimmas och att pälsen inte släppte, och de hade knappt tagit någonting på henne, 780 spänn!!


Både Ines & Irma måste plockas ner inför utställningssäsongen till våren...


Tips mottages tacksamt!


Jag funderar på att ta mig till mässan i helgen, hade varit intressant att se griffonerna...undrar om de går lördag eller söndag..hmm, få kolla nån hemsida.



Irma är så himla fin, men hon är lite för mesig..Ines är inte världens vackraste men är framåt som bare den...tänk om man kunde satt ihop dom:))


Irma blir först ut att paras iallafall...


*gääääääsp* dags att krypa upp i soffan med en kopp the


Ha det bäst därute!


Syrrorna....






Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards