Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Marie - 9 december 2010 21:02

Först av allt så har jag fått glada nyheter om Jackpot igen, de är nöjda och tycker han fungerar fint, han är röntgad på nytt och om inget drastiskt händer inom det snaraste så blir han polishund i Skåne:)


Jag har ju slarvat lite med mitt soppdrickande och försökt kompensera det med lite mer träning, OCH DET HAR LYCKATS!!  2 kg ner igen!!


Idag tränade jag på lunchen på jobbet och så körde jag vattenaerobic ikväll i Simhallen

Jag har nu tecknat ett årskort på simhallen, vattengympa är helt klart min grej, de har 6 pass i veckan och i årskortet ingår även solarium!


Har jag tur så kommer Ines hit innan jul! Väntar på svar från transportören i Skåne:))


Imorgon ska Irma trimmas, ska bli så kul att se henne fin:)


och så kommer gulligaste Marita hit och ser idolfinalen med mig..och på lördag är det 40 årskalas..min lillebror blir 40! 8fy vad gammal JAG måste vara)


Nu lite Criminal minds...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards