Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Jag får inte PLATS!!

Av Marie - 26 januari 2010 08:41

Igårkväll lyckades vi möblera om bland kartongerna, jag packade upp några lådor  till men inser att minst 10 kartonger måste sorteras om, packas om och ställas ner i källaren.

Jag får inte plats med allt!


Så ikväll får vi nog vackert börja bära ner till källarförrådet om vi någonsin ska komma till rätta med boendet.


Skulle behöva köpa badrumsskåp och en bokhylla till Rasmus rum...

Ska få låna brorsans bil på Lördag och åka till Ikea..hur tusan ska man hitta dit???


Jag är såååå trött....


 

Klädkammaren i Morse efter att jag knökat in en massa igårkväll(det skall till källaren sedan)



 

Rasmus vid datorn innan han ska på sin första Jobbdag!





Min lilla "sänghörna"

  

Rasmus rum....

  


   RÖRIGT

Vad kartonger *pust*






     


Jaha en byrå jag inte vet var jag ska ställa eller om den får plats *suck*

 
 
Ingen bild

iza

26 januari 2010 09:45

det är det värsta med att flytta! var f*n ska man göra av alla grejer! =)

 
Ingen bild

stina

26 januari 2010 09:47

Kan säga att jag är inte ett dugg avundsjuk på er...phu !

Vi har ju nyss flyttat själva och fick rensa en hel del för att få rumm med allt. Vi har mindre föråd nu emot förut då vi hade ett helt garage att fylla. Så det som inte andvänds fick kastas eller skänkas till de som ville ha det.

Men ska man se det ifrån den ljusa sidan så har man inte så mycket att flytta nästa gång...*S* ;)

 
L@sse & Fantom

L@sse & Fantom

26 januari 2010 16:45

"Känner" jag dig rätt så stannar du inte där särskilt länge. (Kom ihåg vem som sa det först!) Bo i lya o att vara utan (bruks-)hund é nog inte din likör...
Men jag önskar lycka till ändå! :-)

http://zlowmotion.se

 
Ingen bild

agneta

26 januari 2010 23:03

hej marie... vad då flytt till trädstammsholmen.. vadan nu detta, jobb eller......
har nu 2 killar (hh) en på 2.5 o en strax över 3.... kan skicka fil om du vill men för stora för hotmail så om du har msn o uppkopplad så kan vi överföra om du vill.....
jag (om du vill veta...) saknar honom sååå mycket ännu, begravde honom själv med mina händer på en plats som vi ofta var på...berätta det för jean-kathleen så dom vet om det.... en av filmerna dom har av honom visar platsen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards