Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Marie - 12 januari 2010 11:54

Till Susanne på Collchows Kennel, bra resultat på "My Dog"

Collchows Winner 3.a bästa hane med Cert  & Collchows Big-Mac 4 i öppen klass

Grattis både till Susanne och stolta ägare!


Winner var tilltänkt pappa till Agnes förra året men hon gick ur löp för tidigt, men det blir nya försök!

  


Han är superläcker!!


Av Marie - 12 januari 2010 07:59

Var ute med Elin igår och de var runt i byn och fraternerade med populasen  

Elin träffade några vänner och Ester uppförde sig jättebra!


Kul kul!


Lägenheten känns helt OK, och den var inte det minsta lyhörd...däremot finns inga persienner så man får tänka på vad man har på sig...eller INTE så man inte blir anmäld för förargelseväckande utseende   


Ikväll ska jag och Rasmus gå och se Avatar, 3D versionen förstås!

Rasmus har ju tjänat lite egna pengar nu så han ska bjuda mamma på bio.


Det kommer bli jättebra med ungdomarna här, Rasmus ska redan på anställningsintervju, så jag håller alla tummar jag kan!



Jag letar fortfarande en samarbetspartner ang Izzies syster som ska födas nästa år...(se Till Salu)


Må väl!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards