Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Snuskhus och vad DYRA!

Av Marie - 4 september 2009 09:11

Jag tittade på två hus i Skurup igår..


http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/500040


Det ser ju ganska OK ut på bilderna...men fy fan...det stank Kattpiss, de hade rökt inne, ena delen på huset stod helt uppriven och taket behövde bytas..ingenting var färdigt någonstans,  man hade behövt lägga MINST 200 000 på att få det färdigt och OK, och sedan låg det 10 meter från stora vägen...BARA platta fält och åkrar runtomkring...och så begär man nästan en miljon????


Hus två låg precis vid Järnvägen inne i Skurup...ser också OK ut på bilderna

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/399341


Men guuud vad sunkigt..en stank av mögel när man öppnar huset, de har renoverat så det SER OK ut på flera ställen, men det "känns" att det kanske inte är gjort av proffs...badrummet som är helkaklat ..hmm... undrar om fuktspärrar är lagda...

Och säljes med friskrivningsklausul....bläääääääk

 Samma här nästan EN MILJON??


*skakar på huvudet*


Min budget tillåter ett hus på gärna UNDER en miljon..och då hamnar man borta i Lövestad, Vanstad, Äsperöd...eller någonstans ute på slätterna mellan Skurup och Trelleborg .Jag VILL INTE BO DÄR!!!!


*gråter*


Maja har ett år kvar i Skolan i Veberöd ...men vad ska man göra när det inte går runt! 


Usch just nu är livet så himla tradigt....jag samlade mod till mig för över ett halvår sedan och bad mina föräldrar om hjälp..hur djävligt kändes inte det...jag hade verkligen uttömt ALLA andra möjligheter för vem VILL be sina föräldrar om hjälp när man är vuxen? Speciellt som man själv har tagit felatiga och oöverlagda beslut som försatt en i en knipa....


Det enda svaret jag fick var att "Hur kunde jag bara MED att be om hjälp"


Jag hoppas att jag alltid skall finnas till för MINA barn oavsett om de  är 50 år gamla och har ställt till det för sig...

För om man inte har sina föräldrar..vem har man då?


Idag är en SÅN dag...




 
 
Jessica

Jessica

4 september 2009 10:20

Det första huset hade ju iofs möjligheter till en liten appellplan ser det ut som men man kan ju inte köpa av den anledningen *s*

Håller tummarna att det löser sig för dig, saker och ting kan ju ha en förmåga att vända när det ser som värst ut.

http://www.yrlabus.se

 
Ingen bild

Petra

4 september 2009 12:21

Har ingen mamma kvar och en ondsint pappa, vet hur det är. Inte kul!:-( Lycka till i alla fall...

 
Ingen bild

stina

4 september 2009 13:30

Ja...du....har avsagt mig bekantskapen med mina. Jag är tyvärr ! Vuxnare än de någonsin kommer att bli :(

Om det är någon tröst ? Så är vi nog allt för många som har det så men få delar med sig av sånt....tabu att prata om tråkigheter i detta avlånga land....

Hoppas du finner det du vill ha och ge inte vika en tumm för det DU tror på !

 
Ingen bild

Carl H

4 september 2009 20:58

det första har varit till salu jättelänge
Finns en gård 3 km söder om skurup för 1,9 legat ute länge nu, går o pruta lätt. är med 3 hästboxar som du kan hyra ut

 
Lotta

Lotta

4 september 2009 22:33

Det första huset är inget att ha men det såg du ju själv.... ligger helfel och är såå fult o med världens minsta tomt....
Men DU... vad är det för fel på mellan Skurup o Trelleborg?? Här bor ju jag.... ;-))
Spåra i veckan?

http://www.myslya.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards