Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Marie - 11 september 2009 23:06

So far so good med Jäger, nya husse trivs bra med honom och det finns inga problem med hanteringar, bilar familj eller annat, nya husse gillar att Jäger inte älskar alla:)

Hältan vet vi inte så mycket om ännu....


Peggy löper äntligen! Här är fästmannen igenSkrattande

  

Av Marie - 11 september 2009 13:14

Eftersom jag jobbat på mitt jobb sedan -99 så finns en del gamla bilder och material på jobbdatorn, bla sedan jag och Susanne gjorde både Hemsida och medlemstidning för RHH, på den tiden hade vi huvudporträtt på i stort sett alla HH som fanns i Sverige på hemsidan. Jag har nog en hel del kvar på en extern hårddisk därhemma också...


Här kommer en del gamla bilder av dålig kvalitét Först ut IPO III L-testad godkänd att prövas som väktarhund Havrevingens Gnabba-Vixie (min första HH)


Vixe + Axelsson  = VIX-AX  Kennel VIXAX! ( INTE viVax) Flört

 

 


Aagjes pappa väldigt ung Ringo vd Vastenow  och Jämte Rob-Roy van den Vastenow


   



Nedan Oscar Vand en Vastenow och Reza van den Vastenow samt Josco van den Vastenow

      


Detta är Havrevingens Hero, tävlade Spår SM om jag inte minns fel..tror husse hette Bertil någonting...


Detta är Hasses lilla tik, också en ur H-kullen tror jag,  har glömt namnet på henne


  

 


Vixies Bror Garonne och Edel van de Villheide


   


Söta Garonne rumpan



Och detta är Bosse..tror det var en hur H kullen också...

     

Nedan Signe och hennes syskon när de var valpar


 


Jocke , Venke & Rha van den Vastenow, Jag & Vixie samt Lothar Marunga...jag hade precis tävlöat IPO 1 och Venke IPO II eller III (minns inte)

 



Och så Aagjes bror Ambras som ung kille på Revingehed...han köptes in av Leif Carlsson och skulle bli polishund i Göteborg (första HH i Sverige som såldes till Tjänst) Tyvärr jagade han efter älg och kom ut på vägen blev påkörd och dog:(

  


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards