Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Kemi och rätt förare!

Av Marie - 15 juli 2009 07:35

Kan göra underverk! Nike (Elsa) har ju bott med mig ett tag och hon har varit en ganska vek tjej som varit lite hämmad i sitt umgänge med mig, jag har hela tiden kännt att det är MER i den hunden än vad hon plockar fram...och när hon fick komma till Sara så blommade hon ut!


Det känns så härligt att höra om hennes "olydnad" och att hon är så framåt och gör en massa hon INTE har gjort med mig! (hon har inte vågat simma tidigare utan bara plaskat i strandkanten) Vissa hundar stämmer man med, och vissa inte...


Jag är glad och Tacksam att Sara beslöt sig för att ringa och jag är övertygad om att hon och Nike kommer att gå långt:)


Nu ser jag såååå mycket fram mot MH & Läger.mycket jobb, men också mycket roligt!


Kylväskor efterlyses *he he he* Ni i bekantskapskretsen..vi behöver låna ihop lite kylväskor så vi kan skicka med mat ut till SÖK, SPÅR & RAPPORT gruppen:)


Hittade på Jula´s hemsida, men de var slut...ska kolla  " i en butik nära mig"


Ikväll blir det också en upplevelse


Harry Potter & Halvblodsprinsen!

Näst sista filmen...jag bara älskar Harry Potter! Jag har provat lite annan Fantasy litteratur men allt blir bara dåliga kopior på  Sagan om Ringen eller Harry Potter...

Eragon tex, jag läste boken och såg filmen...näääää, ingen höjdare, en blandning av Sagan om Ringen & Harry Potter men sämre....



 
 
stina

stina

15 juli 2009 10:25

Jaa...visst är det så...absolut !
Stämmer kemin så kan under ske =D

Jag gillar Sagan om ringen och Harry potter i sina filmversioner. Däremot tycker jag sagan om ringen böckerna är lite tunglästa.

Ha en fn dag !

http://samojederna.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

15 juli 2009 11:25

Härligt att Elsa blommar ut!:)

Visst är HP bra, trodde inte jag skulle gilla böckerna så mycket som jag gjorde.
Läser också en del fantasy och gillar Robert Jordans lite mörkare stil som i böckerna om Draken men även en del David Eddings funkar.

http://www.yrlabus.se

 
Ingen bild

Kerstin

15 juli 2009 12:28

Sååå roligt att det går bra för Sara och Elsa! :)

 
Sara & Nike

Sara & Nike

15 juli 2009 12:42

Vad lustigt det kan vara med hundar! Jag upplever nike's veka sida vara mycket 'för syns skull'... Otroligt tydligt kroppsspråk med fladrande öron och mild uppsyn när hon hittar på bus - men det stoppar henne inte från att göra om det 5 sekunder senare... ;)

Otroligt att hon varit en badkruka nere hos er! Här är hon ostoppbar och flyger ner i sjön 5-6 ggr varje promenad fast hon inte får... (hon är snabb som en vessla!)

Jag är oxå HP-fan och längtar till filmen!!Väntar nog dock till nästa vecka och gå på den!.. :)

http://www.arbetshund.se

 
Lena & Aijaa

Lena & Aijaa

15 juli 2009 15:52

Jag bara älskar Harry Potter också, helt fantastiska böcker och filmerna är också jättebra :) Kul att Elsa fått ett bra hem, längtar att få träffa lilla Izzie, Aijas moster juh, hehe

http://blog.mallemaija.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards