Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Izzie mm mm

Av Marie - 3 juni 2009 20:57

Izzie har funnit sig väl till rätta och börjar bli den "pain in the ass" som små mallevalpar gärna är...man lyfter helt enkelt upp vattenskålen i metall och bär iväg den och skvimpar ut allt vatten, man äter på ALLT utom leksakerna och kompostgaller...hmmpfff...det tar man tag i med tänderna och bara drar undan, välter eller annat...

Den lilla skiten är så duktig så står dörren öppen går hon ut och bajsar..en liten pöl inne så här långt...


Nu finns alla bilder ute...


Jag får ju skämmas för jag ser inte om detta är Hiske eller Face...


Steven & Maurice



 Elin med kavaljer inför studentbalen...


Holland, kanaler, fält inga skogar....

**************************************************
******************************


Under övrigt så finns nu fyra album ute, enjoy:)


Har blivit av med mitt bank ID igen och har inte kunnat betala räkningar*suck*

Får försöka fixa det imorgon..

För övrigt suger jobbet fett, Man LETAR efter saker jag säger eller gör som kan vara fel...det är rena sandlådan....det känns som om man vill bli av med mig för att jag har  mycket frånvaro..(alla möten hos terapeuter , skolor och socialen) Jag fick en skriftlig varning för att jag skrev ut 10 sidor på företagets skrivare!


Man har tvingat mig att ha förstadagsintyg om jag skulle bli sjuk....och allt beror på när det var som stökigast och jag fick åka skytteltrafik till Majas skola, eller vara ute på nätterna och leta och jag kom sent till jobb....

Jo jag hade en hel del frånvaro, men JAG var inte sjuk och jag ringde jämt och förklarade varför..jävla PISS STÄLLE!!


Innan jag blev sjukskriven hade jag min chefs jobb...under min sjukskrivning omorganiserades hela jobbet och jag outsourcades...


När jag kom tillbaka fanns ju inte min tjänst kvar..men gissa om någon måste känna sig hotad....


Jag söker en massa andra jobb men idag är det svårt...


Jag MÅSTE starta eget!


Nä Greys anatomy kallar..och Gissa vem lilla bebisen är döpt efter:)

Isobel Stevens..Izzie





 
 
Ingen bild

åsa

3 juni 2009 23:04

stå på dej när det gäller jobbet! ungarna går ju före jobbet när det krisar! jag tror på dej! kram åsa

 
Ingen bild

stina

4 juni 2009 08:24

Måste bara tillägga....du är absolut inte ensam om detta ! Jag var med ett hot och blev hack kyckling men tillslut fick de sig på nöten å' jag en summa....men som ej kan försvara eller lappa över alla kränkningar, påhopp mm och idag är jag lite vilsen....men återkommer snart...
Barnen är absolut det viktigaste så jag förstår din sits.
/kram Stina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards