Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Imorgon

Av Marie - 2 juni 2009 23:24

Kommer jag att lägga ut några album, har suttit med en massa bilder ikväll, orkar inte redigera alla så jag har deletat de allra sämsta bara...

Får väl se när man får tid att sätta sig och skriva om helgens äventyr i Belgien & Holland:)


En hel del hundprat hanns med...Både jag & Joris vill så gärna ha en avkomma direkt efter Xjules, men eftersom det smög sig med Gunnel så har jag ingen tik som jag kan para nu..jag funderar febrilt och har lagt ut mina krokar söderöver efter en vuxen tik at leasa in till nästa vår..Xjules är 10,5 år gammal men spermierna är testade och lever:)



En grå gammal man men fortfarande pigg och rejäl, jag kan få möjlighet att  ta hit honom ...men jag måste hitta en riktigt bra tik...funderar vidare...


Det är bara så att Xjules är min "all time high" favorit malle....

Att få äga en dotter för vidare avel hade känts toppen...


Nåja, här är en bild på lilla Izzie


Izzie har skött sig strålande so far....härlig liten tjej...


Men som sagt hinner inte skriva mer nu...sängen kallar...

 
 
Susanne

Susanne

3 juni 2009 20:23

Vilken fin grålle!! Det är nåt speciellt med hundar när dom blir lite till åren, så kloka ser dom ut;-)

http://web.telia.com/~u26108410

 
Ingen bild

Susanne

3 juni 2009 20:24

Skickade iväg för tidigt....

Izzie ser ju helt underbart söt ut. Jag blir helt valpsjuk ju. Vilka är hon efter? Har du skrivit det tidigare kanske? Jag har haft alldeles för lite *ork* att surfa senaste tiden så jag känner mig inte särskilt uppdaterad;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards