Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Det var den fucking djävla längsta bilresan jag varit med om!

Av Marie - 2 april 2009 06:07

Säger den otacksamma 15-åringen efter att hon blivit upphämtad på sin PRAO plats, sluppit ta två bussar för att ta sig hem från Lund till Veberöd....Linus övningskörde hem och det tog 25 min eftersom det är rusningstrafik och han måste hålla hastigheten...


Idag får hon ta bussen hem.....

Vad tusan gör man med en person som ALDRIG ser sin egen del i saker som händer...ALLT är alla andras fel....själv är man felfri och bara utsatt för världen dumhet...


Att man får IG i skolan beror på lärare som är knäppa,alla är idioter och hon KAN ju egentligen men det fattar ingen...Det beror  inte på att man hänger i korridorerna, skolkar, aldrig öppnar en läxbok...att man väljer att INTE ta emot extra hjälp såsom tid med speciallärare som kan stötta i Svenska mtp Dyslexi, inte ta emot CD-böcker, inte gå på läxhjälp...


Att hon aldrig har något att ta på sig, inte äger några kläder och inget smink...det beror på snåla mamma som aldrig köper något...

Det beror INTE på att alla kläder ligger i ett lager på golvet så man inte ser vad hon har, eller lånats ut och ligger hemma hos kompisar, att smink och andra saker också är utspridda hos alla vänner...


Det är 800 meter c.a till skolan där vi bor just nu... och det är för jobbigt att gå...och hon ska ta mig fan ha en fucking djävla moped, annars får jag skylla mig själv som måste köra henne! (det gör jag INTE)

Att hon fick en ny cykel i födelsedagspresent som hon gav fan i att låsa så den blev stulen, det är ju Rasmus kompisars fel, det var DOM som stal den...


När någon blir förbannad på henne ochkonfronterar henne med hur hon faktiskt uppför sig och  talar om för henne att hon ska skärpa sig...(kusiner, eller någon av Kents barn) då är hon mobbad, attackerad och alla andra är så elaka ...ingen gillar henne....


Blir hon ovän med sina kompisar så är  hon  givetvis oskyldig, hon har ju aldrig gjort något utan allting är alltid helt oprovocerat....


PRAO platsen är så fucking djävla tråkig...den har hon valt själv, och hon får göra sysslor som det ÄR på en normal PRAO..packa upp varor, sortera i hyllor, prismärka etc...


Jag är så fucking djävla trött på min 15 åring så hon är alldeles gratis!!


(stackars utlämnade barn!  Eller hur "Annika")


Djävla helvets pissfans satans djävla skithelvetes jag hatar helvetes djävla idiot beteenden av vissa satans helvetes snorungedjävlar!!!!


i 2 veckor har jag VARJE dag sagt åt ungdomarna attbörja städa, tvätta packa...jag har bett vänligt, jag har förklarat, diskuterat, motiverat, sagt till på skarpen, till sist höjt rösten och vrålat....


NOLL reaktion, NOLL respekt....total dissning...jag är inte värd en hundskit under deras skosula....


Jag avsäger mig mammarollen...jag SKITER i dom....jag pallar inte!

Jag vill inte längre....det KAN inte vara en skyldighet att dagligen bli utsatt för förnedring, okvädingsord, trakasserier , att aldrig bli tagen på allvar, att bli lyssnad på....


Jag är såååååååå trött på det....





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards