Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Marie - 24 april 2009 07:59

Kollade igen omröstningen, det hade varit ganska intressant att få reda på var ni ska köpa era Holländare, Schäfrar & Mallar...någon ska köpa en annan bruksras....och någon en jakthund... 


Appropå Jakthund så har min granne en jättefin Vorstehhane som behöver komma till ett nytt hem..Hunden  har stamtavla och är ingen problemhund, men behöver komma till någon som antingen vill jaga eller aktivera den med annat...(jaktstam på pappas sida iallafall) Hör av er om ni vet någon VETTIG:)


Men men åter till omröstningen...Man FÅR vara anonymJKan inte någon av er svara på :

1.       Vilken kennel

2.       Varför just den kenneln?

3.       Vad vet du om föräldradjuren? 


Tack och bock:) 

Av Marie - 24 april 2009 07:33

Igår var en helt stilla dag , inget gjort med hundar alls...(mer än rastning)

Livet är väldigt lugnt just nu..

MEN det är lugnet före stormen, snart dags att betala räkningar och sedan skall jag deklarera!! Restskatten hänger som ett ok över en..



Nä sluta tänk på det...nu ska jag njuta av helgen som kommer och fundera på bekymren sedan:)


Idag skulle jag vilja Dissa alla affärer företag som har öppettider 8-17 lunchstängt 12-13! daaaaaaaaaaaaaaaaah!

NÄR ska jag kunna handla där? Vi behöver kol till tvättmaskinen, Kent hittade ett företag på Jägersro , det ligger nära mitt jobb. Så skulle jag dit..jaha...När jag kom på lunchen var det givetvis lunchstängt mellan 12-13 och sedan var ordinarie öppettider 8-17...

Företaget har lagt ner nu och det föstår jag..det finns ju ingen som kan gå och handla hos dom!

Min mäklare hade samma öppettider! Jag behöver lite papper inför deklarationen och svängde in efter jobbet..Nähä....Jäkla skruttbutiker/företag!


och har jag dissat får jag väl Hissa också...hmmm vad ska vi hissa idag...


joo, jag vill nog Hissa RIX MORRONZOOO:)

Jag älskar att lyssna på Roger Titti & Gert...och nu har Robban & Gert nått ända till Hudiksvall! Det känns ju som nyss när det tog sina första stapplande steg från Ystad... jag vet inte hur mycket pengar de dragit in till cancerfonden men det är nog en hel del:)

Hejja , hejja,


Fortfarande ingen egen dator så om det blir fler uppdateringar återstår att se:)


Ha en trevlig helg alla:)










Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards