Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Marie - 13 april 2010 21:15

Jag är sååå glad för nu är det bestämt..."min" lilla importvalp ska flytta till kennel Lindjax!

Eftersom jag inte har möjlighet att själv ha denna blivande pärla så Köper Sverker & Anette henne och jag kan ta en valp efter henne sedan! Jippieeee...

Det ryktas om att det blir en hel del lydnad och även Mondioring...  


Jag är stolt och glad att det har löst sig så himla bra!  


Så det var ett bekymmer mindre...nu ska det bara födas många tikar och allt funka med jordbruksverket , flygandet osv....man ska inte ropa hej!



Konstaterade att Rasmus är ju hemma  mitt i veckan...så Hundvakt till Jackpot behövs måndagar-tisdagar & Fredagar...


Jag tappade min privata bärbara dator i golvet och de sista tvfå timmarna har den stått och försökt göra systemåterställningar , lagat sig själv, startat om sig mm mm....det verkar kört....  

Är det inte det ena så är det det andra....jag MÅSTE få igång datorn  


Tur jag har jobbdatorn så jag åtminstone kan kolla mailen och Fejjan



Av Marie - 13 april 2010 09:20

Första dagen i Oslo var toppen   Trevliga arbetskamrater och "syngende" norsk.

Jag har börjat sätta mig in i systemen på Adecco och ska idag faktiskt bara installera och konfigurera en massa laptops, det är det jag har minst vana av...


Hotellet var kanon (Savoy) skön säng! Liiite FÖR skön...JÄKLA TELEFON!


Helt plötsligt så gick det inte ringa eller skicka SMS men larmet brukar ju fungera tom om telefonen är avstängd, och jag dubbelkollade att larmet var satt till 07 i morse ..inte ringde den! 08.10 vaknade jag med ett ryck...hann precis till första mötet 09.00 *puh* Men PINSAMT!



Så lite hundigheter!

Jackpot fungerar super så här långt hos Kerstin! Jättekul! Paniken börjar dock krypa på mig, hur ska jag göra med honom nästa vecka!


Ber alla hundkamrater om att vända på varje sten och kolla med  varje kontakt!


Ha en bra dag!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards