Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2009

Moped hela dagen..

Av Marie - 21 augusti 2009 07:47

Ja så var det igår..stressade som tusan efter jobbet hem till Veberöd , hämta Maja, hämta ut pengar på banken...koppla på släp ila till Staffanstorp och hämta moppen som varit på lagning....och DET tog sin tid!

för er som vill se vart tiden stått stilla..åk till Mopedservice i Staffanstorp...ägaren är ett orginal utan dess like...

Här kan man inte betala med kort, ingen dator, handskrivna kvitton...

Vi fick oss en timmes föreläsning om hur man skall släppa upp kicken så inte kåpan går sönder, hur lätt det är att stjäla mopeder och en hel hardänga om annat onödigt vetande...

*pust* fick hjälp att kånka upp moppen på släpet och fick låna spännband(för det hade jag glömt) och sedan körde jag till Willys för att handla lite mat.


Så tillbaka till byn, av med moppen, tanka den och ställa släpet...hämta upp JÄger hos Kent, (stackars Izzie fick åka bil hela eftermiddagen) och så var vi hemma vid 20.00


Idag ska jag  iallafall åka och simma med Jägarn innan kvällen.

Skulle behövt köra lite inomhus sök och vanligt personsök med honom men lite svårt att träna ensam...


Det får bli vanliga uppletandeövningar i helgen, han är ganska ofokuserad och splittrad i sin lilla hjärna just nu, men det är väl andra könsmognaden som börjar sätta in...


Izzie är bara go och glad som vanligt:)


Ikväll ska jag hem till Kent och äta kräftor , det ska bli mumsfillibabba

Annars är det en hel vecka rökfritt idag!

Jag har ätit pulver en hel vecka!

 Heja heja heja:)


Trevlig helg!



 
 
stina

stina

21 augusti 2009 10:52

Tummen upp !!!.....för ditt rökstopp =D
Jag har lyckats i 15 år nu...*skryt* *skryt*....men tänk vad massa pengar du spar in. Lycka till !

Jo du ibland går livet i 100 knyck....fick du inte veta det med när du hämtade moppen ?... ;)

Ha en bra dag/Stina

http://samojederna.bloggagratis.se

 
My

My

21 augusti 2009 11:01

Duktig du är med rökning och pulver! :) Fortsätt kämpa!

http://myssel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards