Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Vart ska man börja.....

Av Marie - 22 februari 2009 19:13

Ett inlägg om hundar och ett om ungar.....

Ja det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.. fredag eftermiddag ....Maja sticker hemifrån utan lov efter skolan fast jag sagt att hon skall vara hemma, jag möter henne när jag kommer hem från jobbet gående på trottoaren med en kompis och jag saktar in och pekar att hon ska vända om...jag får fingret och så går hon vidare. Jag ringer till hennes kompis mamma och berättar att Maja är ute "utan lov" och hon skickar hem Maja....hon kommer hem arg som ett bi...Maja tänker inte alls följa med på något fucking djävla läger i något fucking djävla Kalmar, det kan jag bara fetglömma, jag är ju för fan helt djälvla dum i huvudet!

Resten av  Fredagseftermiddagen gick i samma ton....det är smädelser oförskämdheter och svordomar och en himla massa Fucking det och fucking det Jag kan bara sluta "whina" det är mitt eget fel som fött henne och att hon var ute hela natten utan att säga till i Torsdags var ju bara en engångshändelse och jag är ju för fan så djävla löjlig...jag borde ta och sluta whina och växa upp....


 Jag måste åka till konsum och handla och givetvis passar Maja på att sticka iväg  och kommer  inte hem på hela natten...vi ska åka vid 06.00 på morgonen Jag och Elin.....


I detta läget är jag så mentalt slut och trött av all psykning av en 15-åring så jag bestämmer med Kent att jag skiter i henne...Jag kan inte med våld lyfta in henne i bilen ändå och hon har uppenbarligen bestämt sig för att INTE följa med, kosta vad det kosta vill....Så jag bestämde mig för att skita i henne och åka iväg..om inte annat för att slippa slå ihjäl henne!

Hon hade komit hem igår och varit hemma hela lördagen...gått ut på kvällen..kommit hem vid 01 tiden och väckt Kent och sagt att hon var hemma...allt väl så långt...men när Linus kom hem vid 02 var Maja borta igen...


Nu ikväll har jag ringt efter henne och sagt att hon ska komma hem....men ¨hon sa Nej och klickade mig....fortsättning följer...


Så jag ska ringa socialen igen...det blir stödfamiljen nästa helg...och sedan vet jag faktiskt inte.... 


Jag är bara trött....



 
 
Asta O gänget

Asta O gänget

24 februari 2009 10:50

Hej! Tittar in här och läser din blogg ibland. Lider med dig, minns den tiden med min egen dotter som ett riktigt he-vete. Trodde jag skulle hata tonåringar för alltid, men icke! Tiden läcker även mentala sår:-) Numera är mitt "monster" 20 år och mor själv och vi har en ok relation. Stå på dig. P.s Gillar din Jäger , starkt!!! D.s

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards