Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Marie - 26 januari 2011 20:15

Helt plötsligt så blev det en timme över på schemat, jag fick jobba över idag och missade vattenaerobicen kl 18.00 (får ta igen det imorgon) Har faktiskt inte gått ner något förra veckan vilket innebär att intaget är större än det jag förbrukar, så ajabaja! Bassning  "au poat ijen" !! Nu behöver jag lite motivation igen, dags för mental träning och peptalk!  


Jag skulle ha ringt så många!! Marita, Angelica, Mia, Sara, Anna-Karin, Kristina, Catrin och en hel UPPSJÖ av folk några nämnda men inga glömda...  

Men jag har tappat min sociala kompetens, vart tusan har jag lagt den:))


På hundfronten, Irma löper!! Jag ska försöka låna en bil och åka och hämta pojkvännan i Norrköping, han ska vara här en vecka så får vi hoppas att de blir lite kära:)  


  



      


Och Maggan väntar vi på för att se om det blivit några bebisar:)

Och då för att komma till rubriken....dottern vägrar bo hemma om vi ska ha valpar...*suck*  Hetsiga  Maja spottar och fräser...Det luktar BAJS, det är äckligt...blääää...


*skrattar* Jo Jo,hon kommer aldrig ha hund när hon flyttat hemifrån....


Vi misslyckades ju med en infärgning av mörkare blonda slingor (håret blev grönt)...så nu är hon mörkhårig igen...


        


Löv jo Maja!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards