Kennelmamma, Tonårsmamma, Älskarinna, Bonusförälder och Bitch!

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

ITRIM-Och en ny start

Av Marie - 21 januari 2009 22:20




Nu djävlar är det dags!!!

På tisdag nästa vecka börjar min färd mot ett nytt smalare jag!

Jag har äntligen varit på möte och träffat min personlige tränare på ITRIM

Så på tisdag nästa vecka så startar jag...10 veckor med pulver först, tillsammans med motion och coaching.Och efter det ett år av fortsatt coaching och träning med instruktör....Så att man bibehåller sin vikt och sitt nya liv...

Det kostar! 750:- i månaden, eller 9000:- för ett år, men jag ska sluta röka samtidigt och hellre lägga pengarna på att må bra och komma i Trim:)


Så  nu är det slut på min Fetto tillvaro! Jag skriver om det här i bloggen för nu vet alla om det och kan hålla ögonen på mig! Inget fusk! Och så kan ni få komma med uppmuntrande tillrop!


Jag har alltså en BMI på 41! Jag väger  NITTINIO (99!!!!!!!!! KG)

Jag har ont i ryggen och känner mig så usel....jag går knappt ut längre och allt bara förfaller....


Men som sagt  om 10 veckor, alltså i mitten på april skall det vara 20 kg mindre av Fru Axelsson!



Nu ska här införskaffas stegräknare och må, ons, fre morgon kl 07.00 skall jag befinna mig i träningslokalen!


Den här gången SKA jag klara det!


Hejja hejja hejja (på mig själv):)


håll tummarna för  mig!




 
 
Ingen bild

Noelle

21 januari 2009 22:55

Men klart du klarar det varför funderar du änns på det?!

 
Ingen bild

Ola S

21 januari 2009 23:41

*instämmer i Noelle´s kör*

 
Ingen bild

Sara & Duffy

22 januari 2009 06:49

Jag har gått ner mer än 35 kg och kan jag klara det så kan du.

 
Sanna

Sanna

22 januari 2009 07:40

Jag tror det kommer att gå kanon! Heja heja:-)

http://http:/www.rohult.se

 
Ingen bild

Maritza & Jeppe

22 januari 2009 09:32

Heja Marie !!!
Du är Bäst,klart du klarar detta !!
Kram från Maritza & Jeppe

 
Ingen bild

Pia & Wildah

22 januari 2009 12:06

Hejja hejja Marie, klart att du klarar det !Jag tror stenhårt på dig.
Jag själv kör ju likadant...Vist man faller i stora hål på vägen, men det är bara att komma igen och klättra upp.
Kan jag så kan du ;)
Fn denna månad är värst, har flera i släkten som fyller år, varenda vecka och hur sjutton skall man kunna gå på kalas och inte få äta tårta :( Så nu tar vi friska tag igen...
Lycka till Marie, jag tror på dig.
Kramiz Pia & W

 
Elin & Akjas Mirko

Elin & Akjas Mirko

22 januari 2009 19:50

Jag brukar läsa din blogg, en mycket rolig blogg för övrigt:-)

Även fast du inte vet vem jag är så hejar jag på dej! Bra initiativ! Lycka till! Det är alltid jobbigast i början men det är bara att kämpa på! Jag läste att du skulle sluta röka, jag ska sluta snusa....vet att det kommer att bli jobbigt men det blir ju inte direkt lättare ju längre man väntar:-)

/Elin:-)

http://www.freewebs.com/mirrko

 
Ingen bild

mj

22 januari 2009 19:51

då kan vi ju peppra varandra... äter visserligen normalt men tränar varannan dag och går som en tok med lilla puma kram

 
Ingen bild

Kristina

23 januari 2009 09:43

Hejja på du kommer fixa att nå ditt mål! =)
Kram // K

 
Malin

Malin

23 januari 2009 16:26

Klart att du fixar detta Marie! Jag tror på dig! Kram

http://vixaxjagger.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

24 januari 2009 18:31

Klart du fixar det! Jag har också ändrat mina vanor och det går sakta men säkert åt rätt håll.

http://www.yrlabus.se

 
Ingen bild

rips

29 januari 2009 03:17

Oj då! Nu är det dags då! Välkommen in i gänget på Aftonbladets viktklubb på nätet - funkar jättebra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 12 februari 2013 12:24

Sista skälvande dagarna i Vilnius och jag har mer eller mindre fasat ut mig själv…så nästan inget att göra på jobbet… Nu har jag varit i Vilnius  sedan slutet på Oktober, Jösses vad tiden sprungit iväg…   Annars är det ju s...

Av Marie - 8 november 2012 11:29

För att citera Robban Broberg, det är ÖKEN! Vilnius är bara grått, grått ,grått, grått....och ännu mer grått... Jobbar 9-18 Litauisk tid vilket är 8-17 Svensk tid...Mitt svenska resesällskap roar sig med lite gym träning på kvällen och sedan hote...

Av Marie - 1 november 2012 12:14

Andra veckan i Vilnius går mot sitt slut, här är det en "public Holiday" idag och bara vi som jobbar "internationellt" jobbar. Vad GÖR jag då? Jag har det sista året varit operationellt ansvarig för SEB interna Servicedesk, dvs alla som är anställd...

Av Marie - 15 oktober 2012 10:33

Livet i Storstan rullar på…Jag har dedikerat de sista två åren till mitt arbete,. Jag trivs verkligen kanon med jobbet jag haft , jag har utvecklat mycket av min roll själv och känner att jag verkligen har gjort  skillnad .  Nu har kunden dock...

Av Marie - 8 augusti 2012 13:37

Det är så sorgligt med människor som saknar sjukdomsinsikt, alkoholism är en hemsk folksjukdom och inget man skulle behöva skämmas för, men man måste förstå när det är dags att söka hjälp! Man måste VILJA ha hjälp, och INSE att man är sjuk!Vad gör ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vovve

Länksida


Ovido - Quiz & Flashcards